Followers

Sunday, February 01, 2009

Perjumpaan Mak-Mak Ayam


Hahaha, bukan mainnye tajuk n3 aku!
Memanglah besh dan hevoxnye perjumpaan mak-mak ayam ni. Almaklumlah mak ayam kan...? Hahaha!!!
Setelah BBQ yang tertangguh pada menjelang tahun baru yang lepas, tadi kesampaian dan menjadi jugak. Buat kat rumah Ila & Apis. Terima kasih banyak-banyak pada tuan rumah sebab sudi menumpangkan tempat dan bertungkus-lumus menjayakan BBQ ni.

Disamping BBQ ade jugak acara port luck. Aku bawa cream caramel tapi sayangnya cream caramel aku tak menjadi. Tak tahulah sebab buat dua adunan terus ke... wap terkuat ke... huhuhu sedih sangat...Dia jadi tersangatlah lembutnya macam taufufah pulak.

Mula-mula memang cadang nak bawak kek karot wif cream cheese tapi stok cream cheese tak de pulak. Aku ni pagi tadi kul 10.30 pagi baru sampai dari rumah Kak Yong. Semalam hantar mak & kak yong balik dan tidur sana.

Setelah perut diisi, mak-mak ayam bawak anak-anak ayamnya pergi mandi swimming pool. Mak ayam Ila duduk kondo jadi adalah facilities ni sume. Nanti aku pindah umah flat aje... jauh le panggang dari api kalau nak dibandingkan dengan umah Mak ayam Ila & bapak ayam Apis ni. Nak ajak BBQ kat umah pun malu rasenye. Boring je anak-anak ayam tu kalau dengo mak bapak ayam tu nak g umah untie pija ni, hehehehe

Aku tak dapat nak snap gambo banyak-banyak sebab lebih bz melayan karenah dak Mierza. Sangatlah aku geram dengan ini budak kenit. Rasa nak kupicit2 hidungnya! Dipegang tak nak. Dilepaskan merayau macam itu kondo papa dia punye! Hish, memang menguji kesabaran betullah anak ayam sorang nih!

11 comments:

Mizz_Ila said...

WAKAKAKA...!! x kira karamelmu menjadi ke idak tp aku tetap menyentap. rasa2 mint gitew!..hehe
Harap kowang semua berpuas hati atas apa yg dah tersedia ye.
1st gath utk 2009!!.. tenkiu again mak2ayam & bapak2 ayam & anak2 ayam sekalian. hehe

Fiza Nordin said...

1st gathering 2009 yeah!!! harap2 ada 2nd, 3rd and so on gathering, insyaAllah...
terima kasih ila sudi bg tempat utk mak,bapak & anak2 ayam...hahaha

♥ Eda ♥ said...

alahai windu nyer nak rasa air tgn kak fiza...lag2 mengenangkan brownies ku yg agak ampess..muahahaha... si bb berenang ala2 pro giteww....

elly @ suely said...

sonoknye gather2 yer... tah ble aku dpt joink...

Fiza Nordin said...

alaahai eda...tunggu hang balik sini kite gether2 yea...

suel,
ko ni manjang tak leh joinnye...

ZiE said...

kak za bestnye gather. tunggu aku nanti 1bulan mendatang ye. nak jugak merasa semua makanan kak za. hahahah mierza ni aku tengok dah semakin bam bam la kak za.. pipi bukan main semangattt tapi tetap comel

Fiza Nordin said...

zie,pun tak sabar nak tunggu ko mai sini...eh mierza tu, tgklah mamanya jugak.sama naik you, hahaha

A.I said...

huiii..sonok wei! dlm ketenatan aku pon, makan tetap makannnnnnnnnn!! keh keh..

Fiza Nordin said...

ai,aku tau kau tu... hahaha

saveme_zero said...

aihh..aku tak merasa weii. apa2 pun..mmg best BBQ ni.

Fiza Nordin said...

sue,
sabo je la...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)