Followers

Monday, February 16, 2009

Pemain Bola Professional??? / Mierza Berwajah Baru

video

Hehehe... video ni diambil semasa Valentine's Day yang lalu. Masa mama dan papa bawa anak-anak pergi Taman Jaya tempohari...

Dan gambar terbaru Mierza selepas rambutnya dipotong semalam. Mak oiii seksanya sebab Mierza tak mo duduk diam. Tukang guntingnye siapa lagi... my hb le. Kesian pun ada sebab Mierza dah kemiangan (ade ke perkataan ni??? belasah je la!). Tengoklah sampai meleleh hingusnye. Tak sempat nak lap mama fulok dah snap pic hehehe

9 comments:

ai said...

Pandai menantu mama sepak bola! tingat aku masa dia memula nk blajar jalan. skang ni dah pandai sepak bola bagai..hihihihi

huwaaaaaaaa! kau kerat balik rambut chumel dia tu. :P ely pon kerat rambut gak. seksa yg amat! dia adang ngan tangan dia..eeeeii geram aku! tp akhirnya berjaya gak!

MUMMY ILA said...

perghh !! leh join uncle apis main futsal.. kahh

Rafizah Nordin said...

ai,
tu la kan...cepat betul masa berlalu.skrg ni bukan hanya pandai tendang bola, tendang mama dia pun pandai klu dia protes tak nak pakai pampers lepas mandi...geram haku.sedap aku pup pap peha dia yg gebus tu hahaha

alalaaa menantu aku pun potong rambut gak ke...ish mmg ade chemistry la budak berdua ni...kuat jodoh kot...hehehe

ila,
leh leh leh join uncle apis!

elly said...

laju nye mirza lari sambil sepak bola... perghh... leh lawan ngan qimie nie hehehe...

andeliana said...

akak..sy link akak ye..thx sbb sudi nk bg resipi tu..slm perkenalan

Nur Syafawati said...

kak za...laju gile si mierza sepak bola...fuh..ni betul2 boleh jadi pemain bola sepak pro ni kak za!!!bagus2!...tapi aku lagi tertarik mendengar sore ko yg lemak2 ketam tu kak za.."shut up,mama tengah record!"kahh..x pasal2 bb kena sound shut up!!!whakakakak

Rafizah Nordin said...

suel,
heheheh...qimie pun suker main ball ye...nnt leh geng la ye...

andeliana,
ok dik...nnt dah try laporkan kejadiannye ye hehehe

sya,
kihkihkih...aku baru nak kena selesema tu sya... tu yg suara ala2 serak gampang tu hahaha!!!!

Eda said...

amboi tere nya si mierza main bola..boy pun bukan main lagi..haha.. anak jantan harus la tere main bola kan..hehe

Rafizah Nordin said...

eda,
hahaha...skrg ni nampak ok tp xtaulah biler dah besar camne...jgn jd kaki bangku ya udah...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)