Followers

Friday, February 27, 2009

Roti Telur & Cheese


Breakfast Boy & Mierza...
Pernah buat sebelum ni dan dah lame plak tak buat.
Request dari Boy...

7 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

menarik roti tu...budak2 sure suke kan...

akak dah sihat ke?hope cepat2 ok ya...take care...

mommy otai said...

wahh comey...cun n menarikk..
siap deco star2 lagi ni..kehkehhh...akak tekap ke akak potong je jadik star tu kakk..

Rafizah Nordin said...

aishah,
mmg tuk anak2 pun tu...
alhamdulillah makin sihat.terima kasih...

farah,
cung eh....kikikiikkkk
akak tekap tu dgn acuan cookies...

saveme_zero said...

perghh...teror la ko za.

nasz said...

amboi, siap ade bintang lagi. ni bkn budak je yg suke, mak budak pon suke gak... kak fiza, telor tu sepatuh masak ke?? digoreng eh??

Rafizah Nordin said...

sue,
tqsm... :)

nasz,
kikikikkkkk...telur tu 3/4 masak.bukan goreng tapi bakar...

ONE ZABA said...

aku suka tang bintang je...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)