Followers

Tuesday, February 24, 2009

TAG dari Kak Suzi

Dapat TAG ni dari Kak Suzi @ Adelaide. Ni baru ada kesempatan nak buat. Jom tengok ape yang dikehendaki oleh TAG nih...

ARAHAN:
ANDA DIKEHENDAKI MENSTORYKAN KESAH OR PERISTIWA YG KORANG RASA:-

1. PALING LUCU @ KELAKOR
2. PALING SEDIH
3. PALING BODOH
4. BIASA JERK

PALING LUCU @ KELAKOR
Percaya atau tidak... selama hampir sembilan tahun kami berkahwin, secara sedarnya aku hanya pernah kentut depan hb 2 kali. Hahaha!!! Malunyeeeee....
Aku ceritakan satu dari kenangan tu la ye... Pertama kali masa baru2 kahwin. Masa tu kami g memancing kat tepi kolam. Aku baru nak bangun. nak larikan diri sekejap sebab mmg dah terasa nak terkentut. Sekali aku angkat kaki terus bom atom tu keluar hahaha
Hb gelak sakan. adeh... mane nak letak muke? Nasib aku tak tojun dalam kolam tu hahaha!!!

PALING SEDIH
Paling sedih tentulah masa mak operation kaki tu. And masa nak menguruskan kaki mak tu, kami adik-beradik (dgn adik beradik lain ayah) berbalah pasal pengurusan tu. Syukur alhamdulillah mak dah sihat dan kembali ceria sekarang ni. Tapi sampai sekarang aku tak boleh nak berbaik dgn dia orang. No, sampai biler2!

PALING BODOH
Peristiwa paling bodoh kerana dipergunakan oleh publisher yang pada mulanya adalah seorang kawan. Aku anggap dia macam kakak tapi sudahnya sekarang ni... kalau aku jumpe dia mmg aku akan maki dia cukup-cukup!

BIASE JERK
Hari-hari alkisahnye rutin kehidupan aku. Pagi dalam pukul 8pg hb dah keluar untuk ke tempat kerja. Baby ikut sekali. Hb akan hantar dia dulu. Aku pulak akan masuk dapur. Buat sarapan yang paling simple untuk si Boy dan Mierza. Kadang-kadang aku buat bf cepat sikit dan dapatlah Baby makan. Kalau tak dia minum saja & hb akan belikan dia kuih.
Kebiasaan waktu Isnin dan Rabu adalah sama. Di mana Isnin dan Rabu Baby akan balik sekolah pukul 12.30 tghari sebab dia ada kelas bahasa Inggeris. Hari-hari lain dia akan balik pukul 11.30 pagi. Jadinya aku akan terus Boy siap berpakaian sekolah. Ambil Baby dan terus hantar Boy ke sekolah.
Boy pulak ada kelas Mandarin pada hari Selasa dan Khamis bermula pukul 11.45 pagi. Aku ambil Baby di sekolah dan terus ke sekolah Boy. Bawak kereta pun mcm lipas kudung sikit sbab aku cuma ada masa 15 minit untuk sampai ke sekolah Boy yang jauhnye +- 20km dari rumah. Naik kereta, bukan naik motor. Kalau naik motor boleh jugak ikut short cut ke hape.
Hari Jumaat senang sikit. Baby balik pukul 11.30 pg dan hantar Boy pukul 1.30 tghari.

PASTU KENE TAG LAGI 8 ORANG...

Kak Suzi... saya matikan TAG ni di sini ye...

2 comments:

Suzi said...

tq fiza buat tag tu...
cerita fiza pasal mak fiza mengingatkan akak kat mak..risau betul tak sihat tapi tak nak pergi hospital...jenuh kami duk pujuk...

Fiza Nordin said...

k suzi,
sama-sama...org tua2 mmg macam tu.biler dah sakit betul barulah...kite anak2 ni kene banyak sabarkan...?

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)