Followers

Sunday, February 22, 2009

Xtvt di rumah Kak Yong



Pagi2 tadi dah keluar rumah pergi rumah Kak Yong kat Sepang. Mak Ina dari semalam dah pergi. Dia memang tidur umah Kak Yong. Kak Yong tak ada kat rumah sebab pergi kursus keusahawanan anjuran Mara.
Tuan rumah tak ada, kami pun bermaharajalela, hahaha! Mak Ina dah siap2 pergi pasar pagi tadi. Dia beli ikan terubuk dan ikan jacket untuk buat bakar. Hb yang ditugaskan membakar. Abang Wan tukang siang dan basuhkan ikan. Hehehe... aku? Aku ditugaskan buat air asam. Sonang baitu.

Lepas makan, tidur... hah bagus untuk membesarkan badan yang sudah sedia besar ni kan, kahhhhh!!! Kul 5.30 petang baru tersedar. Itupun Mak Ina kejutkan sebab dia dah nak balik. Tapi telefon Kak Yong, Kak Yong suruh tunggu. Dia pun dah balik. Tunggu nak ambil sijil saja lagi. Tapi tunggu punya tunggu dekat2 pukul 7 malam baru dia sampai. Selang lebih kurang 15 minit lepas Mak Ina balik, aku pun minta izin nak balik sama.

Alhamdulillah... keadaan mak sudah bertambah-tambah baik. Luka operation di kaki tu sudah baik sepenuhnya. Sekarang dah buka balutan. Luka di kaki tu dah kering. Jahitan operation tu pun nampak okey. Sekarang ni mak kena jaga makan dan sampai masa kena injet insulin. Semoga mak terus sihat... Kat bawah ni gambar Mak Ina dengan mak...

8 comments:

MAK TEH said...

semuga semuanya sihat walafiat-fiza dah sihat?jgn lupa jaga kesihatan esp bila idea dtg mencurah2 dah x ingat apa dah, betoi dak?

Rafizah Nordin said...

mak teh,
terima kasih...alhamdulillah saya pun dah semakin sihat juga.

vimmiyasmin said...

Fiza

Alhamdulillah MAK dah sihat!

Rafizah Nordin said...

k vimmi,
alhamdulillah jugak...terima kasih...

CT Delima said...

suka tgk muka mak fiza dah ceria kan..alhamdulillh moga mak fiza cepat2 sihat cam dulu yer :)

Rafizah Nordin said...

k ct,
terima kasih atas doa tu...

Sifu Mirza said...

alhamdulillah fiza..

mak awak dah ok...

:-)

Rafizah Nordin said...

sifu mirza,
alhamdulillah juga... :D

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)