Followers

Sunday, February 22, 2009

TAG dari Kak Inahar

TAG ni diterima dah lama jugak. Dari awal minggu ni tapinye tak bape paham camne nak buat TAG ni (ape ke bengap beno si pija ni...hihihikkk). Pastu bila k Ina dah ajo barulah paham sikit. Tapi ada masalah pulak sebabnya aku ni dengo lagu kat radio biase je. Itu pun radio dalam kete mase anto anak2 sekolah. Pastu memang le aku tak dengo lagu dah melainkan aku je yg melalak dgn suare sumbangku ini, kikikikkkk. Lagu kat blog aku ni pun aku mutekan suaranya sebab aku rase terganggu nak menulis dan melayari internet. Kat dalam komputer aku ni pun tak ada lagu. Huh...

Jadi daku minta maaf banyak2 dari Kak Inahar kerana tak dapat menyempurnakan TAG ni. Tapi aku tepek jugaklah TAG ni di sini sekadar untuk memenuhi syarat.

Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 friends.
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. Have Fun!

Soalan2nye...

IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOU SAY?
HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
HOW DO YOU FEEL TODAY?
WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
WHAT’S YOUR MOTTO?
WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
WHAT IS 2 + 2?
WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
WHAT IS YOUR LIFE STORY?
WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
WHAT WILL YOU POST THIS AS?

Okey, itu saja. Aku tak adalah panjang2kan TAG ni sebab aku sendiri pun tak buat. Jadi aku matikan TAG ni kat sini saja ye...

Sekali lagi aku MINTA MAAF DARI KAK INA. Lepas ni kalau ada TAG lagi, janganlah serik nak letak nama saya. Kalau tiada aral tentu2 saya akan buat ye kak... Kat bawah ni kad cyber khas untuk K ina...

2 comments:

inahar ali said...

haaah...nasib baik dapat kad minta ampun..klu tidak memang nk kena sunat 2x dak fiza ni..hehe!okla ampunmu di terima..nexttime mmg tiada maaf bagimu klu x wat homework lagik ek!!

Rafizah Nordin said...

k ina,
terima kasih sebab meng'ampun'kan adik nih...heheheee

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)