Followers

Thursday, February 26, 2009

TAG dari Miss Wahida & Mak Ayam Ila

TAG diterima dari Miss Wahida yang kiut dan bermuke molat (kate orang muke molat murah rejeki...rejeki ko murah tak Wahida? :D).
Sepagi ni saje 2 TAG sekali aku terima. Satu dari Wahida dan satu lagi dari Mak Ayam Ila. Lantak le kome. Bantey le... ngetag orang je kojenye... mampuih aku layan kome tak masok. Kang laki aku balik buat muke sekupang,abihnye lapo ko! Hehehe...

Rules of the tag:
1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yours

10 menda yang aku harap utk b'day aku kali ni adalah...

1)kesihatan yang baik
2)hati yang baik
3)nak minta hb belikan mixer baru tp mixer lame tak rosak2 hahaha
4)nak minta hb belikan treadmill tp takut nnt hb kate 'angat2 taik lembu'
5)nak g melancong. MELANCONG ye kgkawan... bukan MELENCONG
6)nak berdua2an jek dgn hb alhamdulillah dapat :)
7)nak berdansa dgn hb tp aku tak pandai nari kahhhhh
8)nak gelang kecik je tp nak emas putih
9)nak rantai panjang,rantai yg ade pun x terpakai
10)nak terus dirajin2kan memasak

semak otak aku mikir. bak kate wahida,kering otak kehkehkeh...okeh giliran deme ni pulak buat tag nih,hambekkkkkk!!!

1) Mak Ayam Ila
2) Hana
3) Mak Ayam Herda
4) Kak Inahar
5) Mak Ayam Nasz
6) Halen
7) Mak Ayam Zura
8) Amy German
9) Mak Ayam Suel Qimie
10) Noorma

Sile jalankan tugasan anda...

2 comments:

inahar ali said...

salam fiza...alamak kena tag ke? akak wat minggu depan ek..bila akak cuti ye! tapi klu x smpat tu nnti akak pi beli mana2 kad minta ampun lak bg kat fiza ek! hehehe..

Rafizah Nordin said...

kak ina,
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dia kenekan kite balik!!!!!!!!!!!!!!

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)