Followers

Thursday, February 12, 2009

Mee Goreng


Inilah lunch dan akan jadi makan malam kami sekeluarga. Hari ni tak masak nasi dan lauk-pauklah sebab malam ni hb nak g main badminton. Bulan ni hb masin badminton hari Isnin dan Khamis. Hari Jumaat tak main...
Hari tu masa nak buat mee kari, aku beli mee tu sampai 2 bungkus. Makan mee untuk mee kari tu dah habis sebungkus. Jadi sebungkus lagi buat mee gorenglah. Resepi campak-campak... layanzzz

4 comments:

miss♥wahida said...

campak2 pun nmpk sedap la kak..kena g beli nie..

Rafizah Nordin said...

wahida,
beli ape?mee belu goreng ke... mee dah siap goreng?hahaha

LilySara (WanIntan) said...

Salam Fiza...hehehe sedap nampak mee goreng tuh...main campak2 jer pun lagi sedap dr ikut resepi sepenuh nyer...biasa ler kan...nyummm...nyummm

Rafizah Nordin said...

k intan,
aah betui tu...campak2 pun ada rasa...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)