Followers

Saturday, February 14, 2009

Karipap Pusing


Pernah buat sebelum ni. Resepi kat sini...

Tengok jam dah pukul bape ni??? Kat luar tu gelap tau... bukan terang... Ah, since dah tunjuk gambo jam ni... nak cerite sikitlah. Jam dinding ni adalah salah satu harta peninggalan arwah apak aku. Arwah meninggal dunia masa aku berusia 9 tahun. Emp, lame dah... Dikatakan jam ni dibeli dari aku kecil2 lagi (+- umur aku 3/4 tahun gitu). Sampai sekarang jam ni elok dan tak pernah menunjukkan gaya2 nak rosak. Punyelah tahan.

4 comments:

ZiE said...

amboi buat kaipap pusing jam 12.30 pagi??? tapi sedapp kan kalau mata belom mengantok... perut rasa lapar mkn karipap pusing ngan milo panassss sureeeeeee menyelerakan..

Rafizah Nordin said...

zie,
kami tak minum milo, kami minum kopi...hehehe

ai said...

Buat kipap kul 12:30... aku pon time2 cam tu aku buat kipap gak.. ;P

~jam pusaka tu..sayangggg

Rafizah Nordin said...

ai,
kahkahkah!!!aku paham tu...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)