Followers

Thursday, February 19, 2009

Chicken Chop


Hohohooooo... ini dinner kami!
Tengahhari tadi selepas hantar Boy ke sekolah, aku terus pergi Checkers. Nak cari barang-barang sikitla... Memang sikit je barang yang aku beli tapi mak oiii sampai RM40.00. Hemp... sekarang ni barang memang mahal2 la... Sayang betul rasa nak keluarkan duit. Tapi nak buat macam mana, kan...? Benda makan... mahal2 pun kena beli. Tapi kena memilih dan comparekan harga kalau ade barangan yang sama tapi dari jenama yg lain. Sekarang ni tak boleh layan branded2 sangat ler...

3 comments:

*MaMa HeRdA* said...

aku baru je tgk roti sosej tadi..dh ade chicken pie lak..ko buka kedai makan ape kt umah k.zaaaa oiiiiii...hehehe...walllaaa

Fiza Nordin said...

chicken pie apenye her oiiii....aku buat chicken chop laaaa
ish rakus betul la binik mizi nih hahahaha!!!!

hana said...

list aku lum sampai lagik kat sos cendawan nih tup tup ko dah buat! mana taknyer yg lain asyik potong Q jerk! muahahahahaaa.. lama beno tk makan ciken chop! nk pijaaaaaaaaa!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)