Followers

Tuesday, February 24, 2009

Maggie


Apelah eh... maggie pun tak kongsi kat sini. Tak, tak, tak... bukan nak kongsi resepi. Hanya nak kongsi gambo jek. Sebab nak bagitahu kat mommy otai aka farah yang daku sudah terliur sama dia punye maggie. Membuatkan aku balik2 je dari umah dia, terus geledah lemari cari maggie. Uwaaaa teringinnyeeee...

6 comments:

Erny Sabrina MN said...

aiiii..maggie pon sedap bila dah lame x makan...maunyer eny pon geledah balik keje nih cr maggie...wawawawa....

mommy otai said...

waaa dh kua n3 magee..hehe..
best kan akakk..sma laa taste kite..nnt kite gather mkn magee udah laa..mage in my mug..kehkehhh

Noorma Ismail said...

KO ni fiza,.,asal datang jer umah ko ni, mesti aku teringin dengan sume benda yg ko tayang kat sini..aku ni bukannya tak suka makan megi ni, suka sangat, tp bila buat ramai plak yang mintak belas kasihan..eee,,geram, nk aje aku makan dalam bilik...ha,ha,ha..

SiS-lin said...

eh maggie pun leh bt sesedap cmtu skli ek..wah nk korek lemari la lps nih...

Eda said...

aku pun baru buat megi mee cemni ..sebab terliur tgk kak sue nye meggi..hehe tapi ngko lag power letak brokoli..aku letak sawi je..muahahaha

Rafizah Nordin said...

vavava... n3 maggie ku mendapat sambutan yg menggalakkan eh...

eny,
akak mmg jarang2 sangat makan maggie.biler dah tingin sangat baru makan tau...

mommy otai aka farah,
hangnya penanganla ni... tp ttp daku bterima kasih krn lepas makan tu daku amatlah kekenyangan hehehe

noorma,
samelah tu...aku makan tadi anak2 aku tgh tido.siap aku basuh periuk & pinggan sume.tp biler dia bangun tidur,dia nampak plastik maggie dalam tong sampah.empp pecah tembelang.udahnye sibuk suh aku masak...selagi tak dapat kau,merengek sakan huh!

sis lyn,
korek, korek jgn tak korek hahaha

eda,
ikut le ape yg ada dlm peti es tu.tp aku klu nak makan maggie tok leh kosong jek.tak tertelan den huhuhu

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)