Followers

Friday, February 06, 2009

Sambal Ketuk Tempoyak Ulam Timun


Ni lawan ikan goreng berempah tadi. Sambal ketuk gaya gini memanglah kesukaan hb. Tadi pun dah masak 2 pot nasi. For sure mesti makan bertambah. Tak naklah hb sound lagi mcm mase masak udang lemak nenas aritu, "mama ni...masak lauk sedap nasinye pula sikit." Ala cian laki aku tak cukup nasi. Orang nak masak lagi dia tak mo pulak. Hb ni jenis makan sekali hadap je. Tak de sesi ulangan, heeee

Kuah? Aku buat gulai kari saja. Tapi tak payahlah enterfrem ye... sebab kari aku tu kosong je. Aku cuma letak ubi kentang. Kuah kari tu sekadar kuah saja sebab hb ni kalau makan nak kena ada kuah. Kalau tak jadilah air teh tu kuah dia...heeee

4 comments:

Eda said...

aduh duh duh..sgt mencengkam jiwa

Rafizah Nordin said...

eda,mmglah sakit kalau dah jiwa dicengkam, heeee

MUMMY ILA said...

uiyooo..ni nak cari ulam. tempoyak ada tu made in lambor kanan. sedap tu... terangkat kening. yummy

Rafizah Nordin said...

ila, haahaha!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)