Followers

Monday, February 09, 2009

Mierza mempersembahkan...

video
Allo untie2 semua... arini Mierza nak nyanyi... ni lagu kegemaran Mierza. Jom nyanyi sama2...

7 comments:

ai said...

menantu sapa la tu... ;P
menantu kau suka lagu dangdut..kahhh

Nur Syafawati said...

makk oii..ayat2 cinta tu!!!!kahhhhhh...bijak tul mierza..nyanyi lagu jiwang2..anak aku nyanyi lagu "air pasang malam" jerk..kahhh...weh.nape background singer yg overshadow penyanyi utama ni???x leh jadi ni..kahhhh

inahar ali said...

amboi nyanyi lagu cintan tu wooo..ni mesti maknye yg ngajor nih.nk kena babap ni!..hehe..

Eda said...

aku hengat mierza yg nyanyik..muehehehe..rupanya bokan.. suke lagu jiwang yer mierza...awwwwww.. ;)

Rafizah Nordin said...

ai,
ntah le... menanti sape ek??? hahaha
wah menantu aku suker dangdut ye...nnt leh ajo mentua di gelek hahaha

sya & eda,
selalunye dia akan nyanyi same tau tp dia asyik dok pandang papa dia je...geram haku!!!

k ina,
hahaha!!!

CT Delima said...

hahaha..pandainya ank2 fiza ni erk..harus mak dia hari2 duk menyanyi kat dapur jer ni..tu yg ank2 pun terror menyanyi gak hahaha

Rafizah Nordin said...

k ct,
nyanyi kat dapo itu mmg biasa.lagi2 klu tiba2 je Mierza jengukkan kepala dia hahaha

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)