Followers

Wednesday, February 18, 2009

Coklat Chip Cookies


Permintaan dari Boy. Sebenarnya dia minta dari semalam tapi mamanya malas nak ke dapur malam tadi sebab tengah ada idea nak menulis. Sambil2 tu berchatting dengan Herda yang begitu teruja menunjukkan hasil bakingnya dengan resipi baru.

Cookies ni pernah buat sebelum ni. Resepi boleh klik kat sini...

7 comments:

MUMMY ILA said...

syoknye jd anak2 ko kak za. aku pun nak jadi anak ko la. bole x?..
leh wat permintaan. mama leh baking.. bestnyeeee.. montel2 la anak ko lepas ni cam mama dia.

hana said...

dah lama tak wat kukis! bila tgk org buat baru terasa nak buat! terasa jerk! buatnyer tak jugak! heeeeeee..

Rafizah Nordin said...

ila,
bole, boleh, boleh... (upin & ipin).
tpkan...klu ko jadi anak aku, izz jadi cucu aku la yek???alamak tuak udah kamek hahaha!!!

hana,
xpe...ade alasan kukuh pembawa budak tu...hehehe

anawahid said...

jaga2 fiza!!... eh.eh.. nk tergolek cookies tuh.. kepung2.. baik-baik!!.. hehe

Rafizah Nordin said...

k ana,
sempat gak snap sekali pastu baru dia bedebush sekali macam highland tower da hahaha

Mama Herda said...

DAPNYEEEE...CANTIK JEEE COOKIES KO..SEKATAAA AJEEE..

Rafizah Nordin said...

her,
mekaceh...hehehe

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)