Followers

Wednesday, February 18, 2009

Sambal Sotong Basah


Inilah lauk makan malam nanti. Buat sambal sajalah... pagi tadi hb sound. Bulan ni kena jimat-jimat sebab bulan ni dah banyak belanja pasal uruskan rumah baru tu. Jadi aku pun terpaksalah akur. Tak leh la beria sangat. Tengok sajelah nanti beria ke idaknye heeee
Tapi kalau ikut-ikutkan macam inilah makanan pembuka selera hb. Ikan masin, sambal dan ada kuah. Tengoklah dia makan siap bertambah-tambah. Lebih-lebih lagi malam ni tak main badminton jadi dia akan makan lebih...

3 comments:

Sifu Mirza said...

adus fiza...

tang ikan masin tu tak boleh tahannn..

ada pulak sambal soton'....

mau pergi cari tengahari ni..

:-)

Eiba said...

Sedap!! sedap!!! x terkata...selera ader..tapi malas nak masak...tu lah masalah eiba yang paling besar...blh tolong???

Rafizah Nordin said...

sifu mirza,
p p carik...kang meleleh lak ayaq lioq tu...hehehe

Eiba,
nak tolong ape eh...?tapi kan...hb sy selalu cakap ni biler sy sebut perkataan MALAS.dia kate ape tau... "MALAS tu satu penyakit yg tak ada ubat." So Eiba, lu fikirlah sendiri, assalamualaikum! Muahaha!!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)