Followers

Wednesday, February 04, 2009

Award Dari Yun


Award lagi... kali ni dari Yun yang berada nun di Ostolia. Tang mane kat Ostolia tu aku tak tau sbb dia pun tak mention kat blog dia. Heee
Kenal Yun ni kat alam cyber ni lah. Kes main lompat2 dari satu 'umah' ke satu 'umah' dan terdampatlah seketika hari tu kat 'umah' dia. Heee (mcm iye2 je ek...yo yo oooo jek!!!)

Terima kasih ye Yun... semoga persahabatan cyber ini membawa ke alam realiti... InsyaAllah...

Terima award ni bersyarat dan di bawah inilah syaratnya...

Jadi untuk memenuhi syarat yang telah ditetapkan aku panjang-panjangkan award ni kepada 4 mereka yang kepale otaknya mereng cam aku gak, hahaha!!!

1) Ai Besan - ini mak ayam paling giler seantero donia...
2) Cik Min - aku tgk gambo dia, penah YM ngan dia...dpt ku describekan kepale dia mmg layan...
3) Cik Mat Gebu - ala...sape tak kenai ini olang??? Walaupun tak pernah jumpe realiti tapi melalui msg2 yg ditinggalkan juga dapat didescribekan, dia ni boleh dibawa ke tepi, ke tengah, ke depan, ke belakang. Tak gitu cik Mat... kehkehkeh
4) Kak LG - Ni pun lagi satu. Kalau bace n3 kat blog ayat2nye santai jek...kadang2 boleh sengih sorang (nasib baik hb tak kate aku giler meroyan ngadap laptop) hahhah! Penulisannya bercampur aduk dgn BI sampai kadang2 merecik ayaq lioq den kat screen, hahhah (pecah tembelang).Tapi tang campoq adoq tu yang.... i like!!!

Sebenarnya setelah berinternet ni ramai lagi kawan2 yang satu kepala dan giler2...mmg boleh layan kalau nak bercerita. Cerita serius pun boleh ketawa lebih2 lagi kalau jumpe mak2 ayam M.Com yang hevox gilos tu... tapi ada juga diantaranya yang aku tak bleh blah (sapelah diantaranya tu ye... )
Jadi yang 4 orang di atas ni yg aku rase paling gilos di antara yang gilos2 gak la eh... jgnlah ada yang kecik ati lak tgk namo tak do... heheee

6 comments:

A.I said...

KAU SEWEL!! ;P

Fiza Nordin said...

ha elok sangatla kite berbesan muahaha!!!

♥ Eda ♥ said...

sape yg ko tak bley blah tu..klau aku sound direct je..muahaha

Fiza Nordin said...

eda,kdg2 kite tpaksa bpura2 untuk menjaga hai org lain...lgpun aku ni...klu dah sampai sound tepek kat org tu,aku mmg x bley nak bbaik dah.jd ada baiknya aku simpan je la dalam ati selagi tdaya...

♥ Eda ♥ said...

m.com gaks ke??*mood sibuk jaga tepi kain org*kahhhhhhhh

Fiza Nordin said...

aah, m.com... ok dah tu...tutup cerita ye...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)