Followers

Wednesday, February 04, 2009

TAG dari Eda

Di TAG lagi dan lagi dan lagi...
Kali ni dari Eda mummy Dora Aina...
Terima kasih juga kerana menyusahkan aku ye...

Do you think u r hot??
What do you think??? Am I???

Upload a pic of u...


Why did u like this picture?
Kerana aku kelihatan sangat teruja, gatal dan getiks, hahaha

When was the last time u eat pizza?
Minggu lepas hari Sabtu. Pizza from my jerih perih menguli dohnye okey...

The last song u listen to?
Lagu dari kartun Pokemon...

What r u doing rite now beside doing this?
Basuh kain (mesin)... Makan kek cekelet...

What name you prefer besides yours?
Entah...

People to tagged:
1) Kak Dzana
2) Hana - Jepun
3) Yies
4) Sue Ahmad
5) Leen

Who is No 1?
Kak Dzana... rakan bloggers/cyber.

Who is No 2?
Hana... rakan bloggers/cyber jugak. Bulan depan nak balik ke tanah air. Tak sabar nak jumpe dia... tapi dia nak ke jumpe aku? Wahaha! Eh, dia kena jumpe aku sebab aku ada kirim satu barang dari dia. Tak gitu hana...?

Who is no 3?
Mak Yong Yies... anak sulung pempuan dia seiras dengan muka my Mierza.

Who is No 4?
Rakan YM/M.Com/kawan layan gilos kat kapet cipet. Macam Yies jugak...

Who is no 5?
Rakan blogger/cyber. Dia ni rajin buat roti dan pernah cuba satu doh roti kat blog di.Sangat puas hati...

Kepada anda yang diTAG, kalau dah buat TAG ni sila abaikan. Kepada yang belum buat, silelah buat kalau ada kelapangan. Kalau ada kelapangan tapi tak de mood nak buat, tunggulah mood tu ada baru buat. Kalau rasa2 tak nak buat pun x pe.. no heart feeling... ikhlas...

12 comments:

Erny Sabrina MN said...

Thanks Kak Fiza sebab eny dh bersemangat sgt2 nak memasak sekarang ni. Kalo sebelum ni dah jemu asyik2 makan bende yang sama jer. Lepas ni makin rajin la memasak. Thanks

Fiza Nordin said...

eny, lepas ni hb kene spend duit lebih sbb kena beli baju seluar baru.baju seluar lama dah tak muat da... heeee

Azita Zain said...

seksi and gedikksss you!!!

Cendana Kasih said...

Fiza, sebenarnya bengkel penulisan tu untuk penulisan kreatif la jugak. Yang bentangnya semua orang dalam sastera dan penulisan.Dr orang yang berpengetahuan luas dalam bidang penulisan seperti En Salleh Rahamad, pensyarah aku kat UM dulu. Seronok, tak rasa mengantuk pun.

Kat situ cakap aje sains fiskeyn, cuma sedikit dilencongkan untuk keperluan sci-fi. Kalo nk joint telefen ler si Rozlan tu...

Aku ni sebab dh pencen, kalo tak mesti aku joint bengkel tu, sebabnya dengan mengenali mreka semua tu, kemungkinan besar dapat big projek, good job...semestinya.... eh, utusan publication pun ada job untuk novel..ko tanya ler Rozlan tu...hari tu jenuh dia iklan kat blog dia..mencari penulis baru berbakat...tp ramai yang berminat tanpa pengalaman menulis...so kantoi ler...

Dalam bengkel tu, tak ambik ramai peserta, terhad kepada 50 orang jer...

Cubalah....

Mat Gebu said...

Hahaha...weyyy fiza, yg teruja tu ok laa. tapi yg "gatal" n getikss tu, haiyooo..boleh pingsan tergolek aku kat dapur bila membacanyaa, habis lesung semua pecah koooo!!!

Che Mat said...

Mat.. CM setuju dgn ko.. sangat gatal dan getiks merenyam pixa ini.. tapi i like!! wuahahahahaa

Fiza Nordin said...

Kak Ita,
Thanks you... (dengan bangganye...)ish teruk betulkan!

Noorma,
aku tak bercadang nak tambah publisher sbb publisher yg ada ni pun tak terkejar aku nak menulis.
pasal bengkel tu nantilah aku fikirkan.
thanks Noorma for the info.
Awat ko dah pencen?

CMG & CM,
wauuu begitu kontraversinye gambar gatal & getiks daku ni ye...hahaha!!!

Fiza Nordin said...

anyway gambar pucat lesi yg kontroversi itewww is just for fun ya everyone....

♥ Eda ♥ said...

gile getiks..aku pun tak reti nak buat posing cemtu kak fiza..ajar plsss...muahahaha...

elly @ suely said...

memang gediks kahhhhhhh...

CT Delima said...

tapi kan fiza kalau fiza pakai cermin mata 'Anisa" ku milikmu yg besor tu lagi ler meletopp you !! hahahaha lain kali ko posing maut lagi tau hahahaha

Fiza Nordin said...

eda,
kegetikkan dan kegatalan itew terjadi dengan sendirinya so tak tau le nak ajo...hahaha

suel,
ko belum jumpe aku depan2 kan...klu ko jumpe agaknya ko pun ikut sekali kegedikkan tu heeee

k ct,
huh,tak mo la pakai spek tu...sgt buruxxxssss heeee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)