Followers

Friday, February 27, 2009

Triffles


Saja2 buat tuk makan. Teringin...
Buah2an koktel ade tapi ade projek lain kemudian nanti.
Jadinye buat macam ni jela...

Resepi ni tak berpandukan pada resepi mane tapi mmg tak dinafikan terinspirasi dari blog kwn2 yang pernah buat ni macam Hana dan Kak Hazila. Agar2 tu aku pakai agar2 bertali. Airnye aku lebihkan supaya agar2 tu lembut. Tepung kastad aku pulak suddently habis stok. Ade tepung jagung je...timbang2 tgk ade 90g je. Ahhh, belasah je la. Airnya pun aku main campak je dalam piuk tadi. Alhamdulillah menjadi jugak. Hasilnya mungkin kureng cantik tapi rasanya tak mengecewakan... sungguh!!!

Kek tu kek coklat yang aku krimkan dengan krim cheese...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)