Followers

Sunday, February 15, 2009

Choc Chip Muffin -vs- Cup Cakes


Hehehe... ape sudah jadi ni? Ha, inilah hakikat yang terjadi. Untuk adunan tu adalah resepi dari Kak Ummi. Choc Chip Muffin ni aku pernah buat sebelum ni. Klik kat sini untuk tengok resepinya. Sangat senang dan mudah sebab tak payah nak ber'mixer' segala. Kacau je pakai sudu atau spatula & dah boleh bakar.
Buat ni untuk hadiahkan pada sahabat baikku sejak aku zaman kanak2 lagi - Anne kerana berpindah ke rumah baru di Klang. Sat lagi nak g umah dia...

4 comments:

SiS-lin said...

fiza..CC tu kan,membt kan oerut dn tekak sis ni,rase nk mkn je laptop sis nih...keh3

Rafizah Nordin said...

sis lin,
jgn le sampai gitu sis...nnt camne nak berjimba2 ngan tenet udah laptop tu kene kokak, hahaha

Aymy with love said...

ayoyo... menggoda ku tergoda...

Rafizah Nordin said...

aymy,
untuk jamuan mata semata2...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)