Followers

Tuesday, February 10, 2009

Salad Buah-buahan


Tadi dok gebek2 peti ais... jumpe sebiji epal, sebiji limau, ada 3 biji buah kiwi. Nampak nenas tin ade 1/2 tin... strawberi tin pun banyak lagi sbb baru pakai beberapa biji je hari tu mase buat pavlova. Terasa-terasa la pulak nak makan salad buah-buahan. Lame dah keinginan ni terbantut sebenarnya.
Jadi aku keluarkan dan kupas kulit2nye. Kiwi tu aku letak 1 biji je la. Masih ada 2 biji dalam peti. Nenas pun pakai 2 keping je. Strawberi pakai 8 ketul. Tak boleh banyak2 sebab nak balancekan...
Sos salad buah-buahan dari Ladies Choice memang dah dekat sebulan aku beli. Tapi bak aku tulis mula2 tadi... keinginan tu asyik terbantut je... hari barulah terlaksana...

Ngeh ngeh ngeh... ade yang terliur tak tengok makanan ni??? Sorry la ye...hanya untuk tatapan umum. Tidak boleh dimakan melainkan anda p buat sendiri. Hahaha!!!

9 comments:

Mama Herda said...

dapnyeeeeeee....nyam..nyam..

Rafizah Nordin said...

mmg sedopppp her...percayalah!

CT Delima said...

fiza..kalau kat umah ni harus k.ct sorg jer ler yg makan nya..yg lain duk x pandang sebelah mata hahaha ank2 tu sume jakunis sikit..maklum ler mama dia ni jrg nak buat menda2 ni hahaha

Rafizah Nordin said...

k ct,
buat sikit je tuk diri sendiri... heee tp mmg la tak syiok klu makan sorang je kan...

:: HUSNA :: said...

hmmm... dh meleleh air liur ni kak..
husna suke salad yg kt pizza hut tu... lebih kurang je kn

MUMMY ILA said...

i like salad fruits...

tapi ila suka gaul dgn yogurt flava buah & tabur kismis & kacang tumbuk.. yummmy!

Rafizah Nordin said...

husna,
akak dah lama tak makan pizza hut.tak ingat dah rasa dia hahaha

ila,
aku ade je kismis tp lupe nak campur semalam.yogurt??tak bape suke la...acem!hehehe

Aishah@Ariffin@Aqil said...

nak gak cikit...

Rafizah Nordin said...

Aishah,
jamu mate je la eh...dah abish la yang...heee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)