Followers

Wednesday, May 06, 2009

Burger Ayam


Salam di hari Rabu...

Ini breakfast kami pagi ni.
Semalam tengah2 malam badan Baby panas. Dia demam. Tiba-tiba saja. Dia ni kalau demam tak susah makan ubat tp yg susahnya asyik merengek mengalahkan si Mierza la pulaknya.
So pagi ni dia tak sekolah. Aktif pun sesikit jek la. Masih boleh dikawal keaktifannye tu.
Jadinya pagi ni kena tambah breakfastlah. Selalunya buat breakfast tuk kami bertiga saja. Pagi ni berempatlah. Roti burger tu buat sendiri ikut resepi dari Kak Asma yang lalu. Buat setengah adunan dapatlah lima ketul roti. Boy macam biasalah. Dia kalau yang roti2 ni memang nak buat bekal untuk ke sekolah.

5 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

sedapnye roti homemade nih...

Rafizah Nordin said...

aishah,
ade lagi tu...nak ke?heeeee

Aymy With Love said...

adoi k fiza, roti bege pun wat sendirik... ghajin beno... nampak cun jer roti tue... ishh lame gak tak makan beger nie... hehehe...

Rafizah Nordin said...

tu la dia klu tgh rajin ayu...sume nak buat sendiri tp mkn masih kurangkan tau...diet masih tetappppp

ai said...

sodap e aku tengok!!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)