Followers

Sunday, May 17, 2009

Roti Goreng Bercheese


Tak tahulah yang ni buat kali yang ke berapa. Tapi kali ni kes nak menghabiskan roti sebelum xpired. Lagipun mama ni dah tak tahu nak buat ape tuk bf. Yang pastinya kalau buat camni memang mendapat sambutan yang menggalakkan dari anak-anakku.

7 comments:

fazilzura said...

kak, zr pun suke wat cmni tuk akil

noreen-bulan said...

wah sedap nya....
ptg nie nak p beli sosej la...

Rafizah Nordin said...

zura,
senang & sedapkan...

bulan,
wah rindunye ngan hang bulan!baby damia sihat?akid encem masih encem ke?hakhaks!

~~ciklinn~~ said...

perghh ni mcm kalu makin boolat lah aku fiza oii

Rafizah Nordin said...

cik linn,
ko tgk gambo jek boleh bulat ke cik linn???

nasz said...

menarik!

Anonymous said...

buy xanax online xanax pills pictures - generic name xanax bars

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)