Followers

Friday, May 15, 2009

Salad Buah-Buahan


Ampun... actually salad buah-buahan ni bukan buat semalam ke, hari ni ke... tapi aku buat dah agak lama juga. Terlupa nak tepek n3. Agaknye masa tu terlampau rajin sampai banyak beno gambo masakan yang Q utk publish. Sampai terlepas pandanglah pulak. Masa snap ni aku belum selerakkan dengan sosnya. Alahai lama gak rasanya dah tak buat salad nih...

8 comments:

FaizAmYAirieL said...

wau salad buah buahan..k pza..aku suke buat salad buah tarok buah epal pastu letak mayonis buah buahan n tabur kacang..pergh..sgt sedap n sunggu x mendietkan kan? kahhh..

~~ciklinn~~ said...

hiuhhh rajinnyer sampai buat salad buah ha.....

Jiya said...

cam salad taun lepas jek. jap.. tgk2 kalo ada kulat kuar. akekekekek

Azita said...

salad skrg dah menjadi mknan peberetku!!!

Rafizah Nordin said...

faiz,
aku x suker epal...ade 5 biji dlm peti es tu x tau biler nak mkn dah dkt sebulan...

ciklinn,
hakikatnya dah jadi baja hahahaaaa

jiya,
cek cepatttt!!!!

k ita,
bulan lepas boleh dikatekan selang sehari buat.stok buah mmg tak putus dalam peties.bulan ni kemalasan melampau lak...hiks

el said...

wahhh salad buah...ni tuk diet bleh la..hehehe

Mummy Dasy said...

salad buah sedapnye lama x makan..

Rafizah Nordin said...

L,
mmg kgkononnye gitulah kan...

mummy dasy,
abih pe lagi?pasni g beli buah2 & buat k... :D

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)