Followers

Thursday, May 28, 2009

Sayur Campur wif Sambal Ikan Termenung

Sambal Ikan Termenung

Heheheeee... korang tau ke ikan termenung tu ikan hape? Akak2 aka otai2 tentu tau. Adik2 pun sure ade yang tau jugek. Dedolu arwah apok aku panggil ikan kembung tu, ikan termenung. Nape eh? Nampak ikan tu cam termenung ke? Entah le... nak tanye kat apok, dah jadi arwah. Ikutkan ajelah...

Actually kawan2 sekalian, ini bukan lauk aku hari ini. Tetapi lauk semalam. Lauk hari ini korang kene tunggu jap2 lagi. Lauk sedap... sedap di tekak aku dan mereka2 yang sewaktu dengannyalah ye. Pada yang tak suker iorle kome...
Sup Sayur Campur

Aku ratah jek ni...

3 comments:

FaizAmYAirieL said...

ikan temenung..ehehe..dak opis aku ni slalu ckp ikan temenung sbb diorg org utara..ko diet lagi ke kak pza?

ai said...

dah lama aku tak masak sambal..aku takde blender! rosak! huhuhuhu

Rafizah Nordin said...

faiz,
aku idak le diet bebeno dah faiz tp aku jarang2 sgt makan nasik le.klu makan pun sekadar melepas gian jek.hahaha mcm addict lak.itupun 1/2 senduk jek...

besan,
beli le cili kisar tu.tp ade setengah org mmg tak tahan makan cili tu.kat paso kat umah aku ni ade org juai cili kering tu dia kisar mcm kite kisar cili kering kat rumah.kat sini memacam ade.tu yg buat aku fikir 10x nak pindah keluar dr kaw nih uhuhuuuuuuu

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)