Followers

Wednesday, May 20, 2009

Gulai Taucu


Gulai taucu ni memanglah masakan kegemaran mak. Di sebabkan mak aku ada kat rumah aku sekarang ni, aku masaklah lauk kegemaran dia. Bukan mainnye dia makan. Dah kenyang makan dengan nasi, dia meratah pula. Jadi aku memang masak lebih sebab tahu gulai tauchu ni memang kegemaran dia...

2 comments:

Eiba said...

Dulu...arwah bapa mertua rajin sgt masak gulai tauchu dan sangat sedap.. Sekarang...Eiba masak x pernah jadik...(x brpa nak sedap) sedey kan... bila tgk entry..teringat kat arwah tuu..rajin sangat masak...

Rafizah Nordin said...

eiba,
alhamdulillah...mak saya kata yg saya masak macam dia masak.tu yang dia leh makan...sabo jeklah ye eiba...Al-Fatihah tuk arwah fil eiba...semoga rohnya dicucuri rahmat,amin...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)