Followers

Thursday, May 28, 2009

TAG dari Mak Ayam Eda

Anda dikehendaki printscreen kan browser firefox skin yang anda gunakan.

Kat bawah ni yg aku cropkan...
Aku pilih skin:
Fireflies

Sebab:
Actuallykan... ini pertama kali aku mencuba mende alah ni. Aku tengok yg ni terus jek aku klik. Tapi belum ada masa dan kesempatan nak tukar yg lain dan usha mane2 yg lain. tengoklah kemudian2 nanti... Tapi yang ini pun nampak damai dan misteri. Pokok2 bersama kunang2... hiks!

Tag seterusnya:
Kepada sesiapa yang sudi buat, silekan. Sure ramai yg tak sudi Hahahahaaaaa

2 comments:

♥ Eda ♥ said...

siap juge akhirnya..ingatkan lupe bz buat takoyaki je..hikhik :P

Rafizah Nordin said...

eda,
bz gak tap masih kuiingat.mase tu tgh maleh yg bona eh..hahahaaaaa

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)