Followers

Saturday, May 30, 2009

Gulai Lemak Labu wif Labu Air


Assalamualaikum allz... Gulai lemak labu kunen & labu air untuk santapan mata di petang Sabtu nan indah ini. Aduimak... skema gilo babun! Eheheeee... Tapi nak habaq mai... mulai hari ni kite ada azam baru. Pasni kite nak gunakan perkataan 'kite' untuk aku diri. Takmo guna 'aku' dah. Kalau kite tersasui tulis pasni mintak ampun yek...

Labu-labuan ni adalah lebihan masak2 beberapa hari dan minggu2 yang lalu. Ingat tak kite ade buat masak bening labu haritu? Ha, ini adalah labu air lebihan dari masak2 hari tu. Siap2 simpan dalam plastik dan letak dalam peties. Haritu nak masak semua takut tak habis pulak. Kan kite baru 1st time masak labu air ni... Yang labu kunen tu pulak... memang masak sikit. Sebab yang makan cik abang sowang jek. Kite tak makan nasi. Tukang teman jek... heheeee. So harini kira2nye hari menghabiskan lebihan2 la...

Kebetulan anak buah - Fafa, anak Kak Yong ada kat sini. So adalah menambah seorang ahli makan2 hari ni. Semalam kite g amik dia kat KL Sentral baru balik dari asrama. Mungkin esok antolah dia ke rumah kak yong.

Emp, hujung2 minggu ni tak adalah program nak ke mana2 pun. Duk umah je la tengok tv atau.... layan mata! Hahahaaaa... tapi yang pastinya pepagi tadi aku g sertai senaman Chi Kung. Semangat sungguh. Pergi sengsorang pun sanggup. Kak Nor Kamariah kerja agaknya sebab tak nampak pun bayangnya. Dah sampai sana barulah Kak Gayah dan anak daranya, Asmida sampai....

Esok nak bayar duit baju yang dia orang nak buat untuk ahli senaman tu. Tak tahulah berapa. Nanti bila dah dapat baju, dah pasti nak show off kat sini... :D

2 comments:

armouris said...

info tentang khasiat labu kat sini - Labu Kaya Khasiat

Rafizah Nordin said...

armouris,
tqsm! :D

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)