Followers

Sunday, May 24, 2009

Gulai Lemak Nenas & Ikan Masin


Tidak, tidak! Ini bukan masak hari ni. Semalam (Sabtu) dan hari ni (Ahad) adalah hari menggantung periuk dan kuali. Eh... tak jugak. Tadi aku ade wat Okonomiyaki sekeping. Pastu aku jerang air. Heheeee
Gulai lemak nenas wif ikan masin ni adalah lauk kami hari Jumaat. Macam biasalahkan, aku gunakan nenas tin dan letak air jus nenas tu bersama santan dan sedikit air. Pergh, pakal jek la malam tu hb nak g main badminton, kalau tak sure makan bertambah punye - kate dia...
Alkisahnye, aku ni terlupa dan mamai. Aku sangkakan hari Jumaat tu adalah hari Isnin sebab hari Khamis tu, kan hb aku cuti. Hiks... klu ikut2kan hari hb g main badminton aku tak masak nasi, kan... Tapi tersilaplah pulak. Dan pulaknye masak sedap2. Hahahaaa sian hb aku terpaksa ikat perut.

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)