Followers

Tuesday, May 26, 2009

Gulai Lemak Labu


Ohohoooo... ni lauk kedua untuk hari ini. Gulai lemak labu ni actually kegemaran mak aku. Tapi sekarang ni tak tahulah dia boleh makan ke tidak. Sebab labu ni angin, kan... almaklum le udah tua. Hubby aku pun katenye dah tak berape tahan nak makan macam2. Kene tengok2 jugak. Dan makan pun tak leh belasah gitu2 jek. Risau lepas tu sesak nafas le pulak. Gulai ni pun aku masak sikit jek. Aku? Boleh jek makan. heheheee tapi tak boleh makan! Mak kan diet nyah!
Huh, diet2 semalam aku makan gak nasik. Tapi sikit jek. Setengah senduk pun tak sampai. Betul!!! Kalau tak caye tanyelah hb aku... hahahaaaaa! Alkisahnye semalam, hb balik2 kerje je terus duduk kat meja makan. Lapo katenye. Udahnye sampai tak sempat aku nak tangkap gambo. Semalam masak daging masak kicap, sambal ketuk ikan bilis berulam timun. Lauk2 gitu hb mmg suker bebenor. Binik dia pun suker, heheheee! Tengok dia tak sabo nak makan sampai aku terlupe nak snap gambo. Dah selesai makan tu aku cakap kat hb, hb kate, "gilah masak lain. Kul 10 mlm kang I makan lagi."

Huhuhuuuu... ni makan ke mentekedarah?! Ceh!
Dia gelak jek...
Udahnye... kul 9 malam dia dah masuk bilik.
zzzzzzzzzzzzzzzzzz!

2 comments:

el said...

dulu den ada mtk mil msk gulai lemak labu...tpi sayang den sorg je mkn..yg lain x mkn..so lenkali x pyh msk dah..hu3

Rafizah Nordin said...

L,
alahai sian ko...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)