Followers

Wednesday, May 13, 2009

Pajeri Nenas


Pajeri Nenas ni pun masak semalam gak. Digandingkan dengan udang goreng sos tiram aku tadi. Ini merupakan kali kedua aku masak pajeri nenas. Kali ni masak tak tengok bukulah sebab dah pernah buat sebelum ni kan. Hahaha!!!

Aku ni macam dah terbiasa pulaknya pakai nenas dalam tin tu. Kalau beli nenas biji bukan hape, malas nak mengerjakan kulit dan matanya yang seribu itu. Kalau pakai nenas dalam tin sonang baitu. Cumanye modal tu kene lebih sikitlah kan. Tapi aku bijak sikit, masa beli barang dapur awal2 bulan tu, aku siap2 ambil 2/3 tin. Hahaha... tapi hb takleh nak halang sebab kalau aku masak pun dia yang pulun.

Resepi amik kat MyR le kan... mane lagilah source yang lebih senang dan disukai kalau bukan di MyR...

2 comments:

FaizAmYAirieL said...

udanggg...my feberet.. kalau wat butter prawn lagik meleleh terus air lior aku..huhuh..lazatnyee

Rafizah Nordin said...

faiz,
x pandai aku buat butter prawn tu.selalu tak jadi seperti yg kuhajatkan... huhuhuuuuu

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)