Followers

Monday, May 25, 2009

Takoyaki


Hiks... Breakfast kami 3 beranak di pagi Isnin minggu ini. Boy sangat suker. Begitu jugak dengan Mierza. Mama pun suker tapi kite ni sebagai ibu, biler tengok anak2 suker makan mesti nak bagi anak2 yang merasa lebih, kan? Jadinye mama cume makan 3 ketui jek. Selebihnya Boy ngan Mierza yang habiskan.

Macam Okonomiyaki, untuk Takoyaki ni pun aku tak pakai tepung yang Hana poskan untuk aku tuh. Masih gunakan tepung gandum, air, garam dan telur. Dan alhamdulillah kali ni aku buat menjadi. Tak macam 1st time dulu. So, lepas ni bolehlah agaknye aku pakai tepung tu. Barulah seronok dan senang hati biler yang dibuat tu menjadi...

7 comments:

Aymy With Love said...

k fiza, kite yg termimpi2 lom dapat merasa takoyaki nie.. uwaaa... nampak cun n marbeles la kak...

Rafizah Nordin said...

ayu,
siannye...sabo jek la eh...

irma said...

ooo..nilah yg ko ckp baru2 ni....mcm2 namanya yer....dah jd org jopon pon ko...haha

Rafizah Nordin said...

irma,
jopun yg haram tak sepet muahahaaaa

♥ Eda ♥ said...

3 ketoi je ko kate..klau aku 3 ketoi dah cukup sgt dah..bih tu takkan nak 10 ketui...kuikuikui....

MUMMY ILA said...

sedapnye.. aku tingin..jumaat ni la beli kat jusco..tu pun kalau aku x posa. hehe

Rafizah Nordin said...

eda,
mende yg suke dimakan,klu boleh tu nak makan bebanyak jek...

ila,
beli, beli jangan tak beli. makan nnt ingat kat aku eh, heheheee

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)