Followers

Monday, May 18, 2009

Mat Rempit Kenit!


Hahahaaa...! Tu dia! Beginilah gelagat Mierza kalau dapat topi keledar Boy. Bukan main seronoknye dia.

Kurang dua bulan lagi Mierza akan menjangkau usia 2 tahun. Emp, dah beso anak mama. Tapi janganlah risau adik... mama takmo tambah anak lagi. Kaulah yang akan memegang title anak bongsuku, heheheee

Mierza ni kalau dapat menyepahkan rumah dialah no. 1. Poning kepalo aku. Aku berkemas dalam bilik, dia buat keje kat depan. Aku kemas kat depan, dia selongkar almari dalam bilik. Kalau pensel tak boleh jumpe. Sekarang dia dah tak conteng dinding lagi. Tapi habis buku sekolah abangnya. Pantang saja lepa, memang meriahlah dia menyonteng.

Mierza... Mierza...

Kelmarin dia bukak laci almari solek aku. Dia keluarkan kertas-kertas dalam tu. Aku heplah dia, tapi dengan serta-mertanya dia ambil kertas tu dan sebut "a, o, a, e..." sambil tunjuk kat kertas tu dengan jari telunjuknya yang montoks itu. Aduhai... camnelah aku nak terus marah. Terus aku peluk dia dan gomol pipi dia. Taulah marah kene gomol wakaka
Kepala lutut aku yg nak jugak enterframe...
:D

10 comments:

T.u.Y.a said...

kak..ade gaya nak jadi otai rempit jr nih..tgk je la,helmet beso dr kepala..mau nye lenguh dok tahan berat..yang penting leh berangan...cumel nye la..

Azita said...

kesian dia...kecik dah diajar merempit...!

SiS-lin said...

mak aii....besau helmet dr dia...
ehemm dh x nk tmbh lg ke fiza...culup ke>,,hehehe

Rafizah Nordin said...

tuya,
otai rempit?sebelum dia merempit,aku rempit dia dulu wakaka helmet tu ringan jek tuya tu yang dia leh wat main...

k ita,
no,no, nehi... sy tak ajar... :D

sis lin,
cukup le sis...mamanye pemalas nak membela heheheeee

nasz said...

tu blm dok atas motor lg. kalo dok atas motor, mmg dah mcm mat rempit tegar. wakakaka

Rafizah Nordin said...

nasz,
ade diberlikan motornye tp dah jahanam.bukan mierza yg beria main tp kakak & abangnya yg betui2 teruje hish geram tul!

FaizAmYAirieL said...

owh...mierza si rempit kenit ni anak bongsu rupenye erk..mama x mo kasi adik lagi erk...ekekeke...mierza mintak je adik kat mama tu lagik...kahhhhh

MUMMY ILA said...

baik2 dik.. kecik2 jgn rempit..nanti dah beso jd mat rempit taman medan. x elok tu dik oi

el said...

ALAHAI COMEL LAH MIERZA TPI KLAKOR LE..HEHEHE..

Rafizah Nordin said...

faiz,
udah2le tu nak banaknye.malas ah aku...

ila,
jgn dikenang heheee

L,
berdekah3x!

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)