Followers

Saturday, May 02, 2009

Gathering Wif Kak Yani Tokey MyR


Hari Jumaat (Labour Day) aku ke KLCC. Untuk apa? Ada gathering dengan tokey MyR iaitu Kak Yani. Memang dah tahu sejak dari hari Rabu tapi aku tak beritahu hb sebab takut dia tak bagi pergi lebih-lebih lagi pada hari Khamis tu mak aku datang rumah pula. Tapi pagi2 hari Jumaat tu sesaje lah ringan2kan mulut. Masa tu masih atas katil lagi. Aku memang dah redha dah, kalau tak bagi pergi pun tak apalaha... Hahahha! Tapi rupa-rupanya dia bagi. Siap kata lagi, "Dah tahu nak keluar, pergilah siap-siap masak." Wah melompat aku dari atas tilam. Bangun dan terus mandi. Siap2kan apa yang patut. Sebab mak ada jadi kenalah siapkan semua makanan untuk orang2 yg tinggal kat rumah.

Aku tak drive. Hb hantar dan ambil kat stesen komuter. Macam itu lebih senang rasanya. Sebab parking kat KLCC tu bukannya murah. Aku naik komuter dan LRT pergi balik tak habis pun RM10. Perjalanan pun tak sampai 1 jam.

Kami berjumpa di Nando's KLCC. Thanks pada Kak Lily yang belanja makan. Semoga rezeki bertambah-tambah, amin...!

Syioklah dapat join dengan semua2 yang berpangkat akak-akak ni. Boleh masuklah juga kepala aku ni...


Huhuhuuuu dessert ni simple jek tapi sedap gilos. Elleh kat umah pun boleh sendiri. Nanti kau aku beli barang. Makan puas2!!!

Gambar ehsan:
Kak Ina KL
tqsm k ina cayang :D

4 comments:

Mat Gebu said...

Mak aiii..Yani siap di" topeng" kan ala2 wanita arab lagi, cuma tang cermin mata tu jee..pesal 4 segi!!!..ahaks.

Fiza Nordin said...

CMG,
gambo2 sume ehsan dr kak Ina KL.kenape speknye tu 4 segi kene tanye kak Ina lah heheheheeeee

♥ Eda ♥ said...

kak fiza...desert tu nampak lazat aaaaaa....presentation mmg klas..tak mahal ke tu?

Fiza Nordin said...

eda,
aku tak tau le mahai ke idak.sbb orang yg bayokan hahaha

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)