Followers

Thursday, May 28, 2009

Award Diiringi TAG dari Ros aka Onigiri

Terima kasih terlebih dahulu diucapkan kepada Puan Ros yang berada di Tokyo. Sebenarnya dah lama gak dapat mende alah ni tapi sengaja aku pandang sebelah mate jek. Bukan tak sudi tapi bila tengok diiringi dengan TAG, itu yang buat aku... eheheeeeh... pepaham udahle ye. Jadi hari ni aku lunaskan ye...

1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda.

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
Dapat award perempuan rugged naik vespa ni dari Ros aka Onigiri yang tinggal di Jepun. Aku pun tak tahu umur dia berapa. Tapi untuk menunjukkan hormat memula dulu aku panggil dia 'akok'. heheheee Pastu kene tego ngan Hana Kanazawa, katenye dak Ros ni cam budak sekolah menengah jek. Adik2 lagik. Aduiyaiiii malu seyhh... Ros ni juga dikenali sebagai tokey roti. Memacam resepi roti dia menggodek dan selalunya hasil resepinya tidak menghampakan. Terima kasih Ros. Ni bukan up tau... ikhlas dari hati.

3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

Nama sebenar Rafizah Binti Nordin. Seorang surirumah dan sepenuh masanya menulis. Seorang isteri kepada suaminya bernama Mohamad Sofie Bin Daud. Mama kepada tiga orang cahayamata - Mohamad Syahmie Isqandar, Auni Batrisya Irdina dan Mohamad Mierza Isqandar. Suka menggunakan name SOFIEZA sebagai gabungan nama suami dan nama aku sendiri. Aku beranak hanya bulan 7 sahaja. Heheheeee Tetapi sekarang kilang beranak sudah tutup! Hahahaaaa

Anda perlu memilih 6 ( ros pilih 10) award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda....'The blogger Award Friendship goes to':

1) Eda Mama Dora - Melbern
2) Nas Ummi Inshe - Ampang
3) Wawa Ummi Umaira - Kuwait
4) Ayu - Kuwait

4 aje udah le...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)