Followers

Thursday, May 07, 2009

Sagu Kelapa


Yang ini pun buat semalam. Sorylah semalam tak sempat nak tepek sini sebab malam semalam tenet ya ampun amatlah lembapnya. Sakit hati betul. Geram tak tahu nak cakap camne. Sekejap keluar 'connection interrupted'lah... sekejap keluar 'time out'lah... dan macam-macam error lain lagi yang keluar. Sudahnya tutup tenet dan buat kerja. Ngadap manuskrip dengan sepenuh perhatian. Heheheeee Buat loyang kecil saja. Tapi berbagi dua juga dengan Cikgu Noriah sebab nak pulangkan bekas dia yang dok bagi tomyam ayam kelmarin. Takkan nak pulang bekas orang bekas kosong saja,kan...

5 comments:

SiS-lin said...

ermm sedapnye fiza sagu biji kelapa ni...suke tang kenyal2 dia tu...

el said...

lm x mkn sagu kelapa ni..adoiii kak rajin tol kamooo...kelapa tu kak za kukur sndiri ke kelapa tu..hehehe

oYa said...

heheheheh kalau kat sini dippgl beronok..kuih beronok..wakakakaaa

cikmanggis said...

akak baru niat nak buat sagu ni..fiza dah siap hehe..sedapkan..

Rafizah Nordin said...

sis linn,
dedolu sy tak sukerlah sagu ni.geli makannya tp skrg ok dah...

L,
pengkukur pun aku tak ada...wakaka
beli dah siap yang oii minta kelapa parut putih jek kat org kedai tu.bg yg itam soh dia makan sendiri heheheeee

oya,
penah dengar gak tu...

cik manggis,
di sini tiada pengalah,semuanya adalah pemenang - vince AF1 wakaka!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)