Followers

Friday, May 29, 2009

Sotong Masak Kicap


Hemp, kebanyakkan barang-barang dah kering. Barang utama pulaknye tu macam susu dan pampers Mierza, Milo Baby dan Beras. Tak menyempat tunggu hujung minggu. Semalam lepas saja hubby balik kerja, makan, tengok cerita Matahari, tengok The Biggest Loser then kami berangkat ke Mydin. Heheheeee

Memborong sakan. Penuh 1 troli. Xde ruang dah. Tapi habuk pun xde dapat free gift. Mase g kat kaunter redemption tu, budak tu cek2 and kate, "xdelah kak...". Aku tanyelah, Milo xde free gift ke. Dia kate yg 2kg. Aku tgk kat resit tu punch Milo 2kg. Dia kate ade satu lagi bungkusan yg Milo 2kg punye yg ade free gift. Hish, memacam! Abih, takkan nak bertekak kat situ plak pasal free gift yg x seberape tuh.

Actually sebelum ni ada untie India yg jaga kaunter tu. Kalau dia yg jaga, dia bagi saje ape2. Kadang2 aku siap minta tukar lagi. Heheheee melampo tui. Aku pernah tanye untie tu, dia kate "klu beli sampai empat lima ratus xde bg ape2 rase ati tadak sedap mau kate tadak freegift. Ini barang simpan2 pun tarak guna. Kasi same customer lagi baik.Customer pun suka selalu mari sini beli barang."

Jadi...? Bukan aku nak upkan untie India tu tapi... hah, lu pikirlah sendiri! Assalamualaikum! Wakaka!!!

2 comments:

Azita Zain said...

memtang2 le namanya sotong masak kicap...sampai hitam semcm je ko buat dia fiza...

Fiza Nordin said...

k ita,
iyolah kicap tu kan itam. klu masak merah kene letak pewarna merah, kan... hahahahaaaaa

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)