Followers

Thursday, May 21, 2009

Labu Air Masak Bening


Masak bening-bening ni memang feveret en hubby tuh. Jadinye kalau buat ni memanglah mendapat sambutan yang menggalakkan. Sonang plak tuh nak buat. Sume bahan potong2 then cempak jek dalam piuk.

Ni 1st time masak labu air. Sebelum ni tak pernah beli pun labu air. Labu air ni pun bukannye aku beli. Tapi dapat free mase beli ikan kat Pasar Ikan Zul (kedai jual ikan, sayur & barangan runcit) dekat ngan umah aku ni. Kedai Pasar Ikan Zul ni agak popular kat kawasan sekitar tempat tinggal aku ni. Kalau beli lauk2, dia mesti sedekah apa2. Sambil bersedekah sambil menarik hati pelangganlah gitu. Kengkadang dia bagi petola, daun sup, daun bawang dan lain2 sayur lain masa kite bayar barang2 yg kite beli. Sebelum ni aku memang jarang2 sangat beli kat sini. Seminggu dua ni jek aku merajinkan diri sebab sejak aku bercampur gaul dengan kaum wanita kat sini depa dok cakap kedai tu memang murah berbanding kedai2 biase kat kawasan ni.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)