Followers

Wednesday, January 14, 2009

Terubuk Masin Goreng Garing


Ni satu lagi menu makan tengahari merangkap makan malam (bila hb balik keje nanti). Ikan terubuk masin ni pemberian jiran dr tingkat 4 Cik Noriah (yg jugak cikgu Tadika Baby). Lame dah aku simpan ikan ni. Dekat2 sebulan rasenye... Iyelah... sebelum thn baru kelmarin Cikgu Noriah pergi jalan2 ke Sarawak. Ikan tu dia bagi sebagai ole2 dia balik dr Sarawak lah tu... Terima Kasih pada Cikgu Noriah...

Resepi ni amik kat MyR dr DayangJack. Kak Dayang Jack macam tau2 je aku ade simpan stok ikan terubuk masin & tak tau nak masak apa... Kalau ikutkan sebaik saja Kak Dayang Jack masukkan n3 tu kat MyR aku terus nak buat. Tapi disebabkan limau kasturi tak de, terpaksalah pendamkan hasratku yang suci murni itewwww, heeeee

2 comments:

ai said...

huiiiiiiiii!! bikin sentap tekak aku je kau ni tau. aku skang nimmg giler ikan masin. tekak aku kan cam kene bius..kebas je. bila mkn yg masin ni sedap le. huhuhu..

Rafizah Nordin said...

ai besan, alahaii... dlm peti ais aku tu ade je ikan masin.smalam laki aku balik main badminton bawak sepeket lagi ikan masin gelame.kwn dia bagi baru balik air hitam katenye... heeee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)