Followers

Wednesday, January 14, 2009

Award dr Hana


Pemberian Hana (Jepun). Thanks a lotttttt!!! Kite pun macam Hana juga. Tak khaskan pada sesiapa tetapi kepada semua penjunjung blog FizaNordin, silelah ambil dan tepek kat blog korang. Tanpa korang siapalah diriku ini... Walau hanya berhubungan melalui cyber tapi keakraban kite sangat terasa... betui tak? Kalau dah jumpe apelah lagi sure gesek2 pipi, heeee

2 comments:

CikMin said...

dah amik kt rumah hana..tu pun ter amik..huhu...so yg ni kita amik gak la...pastu yg kt umah kita tu amik balik ye...

Rafizah Nordin said...

cik min, adui poning palo den, ekekek

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)