Followers

Friday, January 30, 2009

Ikan Terubuk Goreng Garing


Dah pernah buat sebelum ni. Boleh tengok klik kat sini ye... Resepi simple dari Kak Dayang Jack @ MyR... Tq...
Tu kat dalam freezer masih ada 1 ekor ikan terubuk masin. Kawan hb bagi semalam. Selain dari goreng biasa macam ni, ada tak resepi lain menggunakan ikan masin terubuk ni? Kalau ada, boleh kongsi tak???

4 comments:

princessharyati said...

nasib baik ikan terubuk masin ada ni.. kalu ikan terubuk freah takde yatt suka ikan terubuk.. uhhhhuhhhk

Bibu said...

adui cedap nye..jilat pinggan ni klao mkn..aku selalu boh oyster n kicap manis sket

Azie said...

kita pon ada kak fiza...tak tau nk masak apa ngan terubuk masin tu..katanya leh masak kukus..tak x sure ok ke tdk..goreng bersambal pon sedap kak

Rafizah Nordin said...

k yatt,
same la kite.suke makan ikan terubuk tp hb sy tak suker.sbb ikan terubuk tu kan banyak tulang...hb kate mengganggu dia nak makan.hb tu makan laju, hehehe

bibu,
goreng biasa and tambah oyster & kicap manis ye?empp nnt leh try...thanks bibu.

azie,
goreng sambal kering ke?ok nnt nak try jugak.terima kasih azie.

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)