Followers

Tuesday, December 16, 2008

Tart Telur


Buat ni semalam dan bawa ke hospital. Sementara tunggu2 mak dan ramai2 adik-beradik tu leh gak ngap2 kan...kalau nak beli dah ramai2 tu tentulah tinggi kosnye.Jadi kene bangun pagi2 dan masak2 bende nak dimakan semasa menunggu...

Pernah buat egg tart ni beberapa minggu lepas. Resipi kat sini ye...

3 comments:

Mummy ILa said...

amboi..bawak tart p hospital,. kang makcik nampak..makcik tingin nak mamam. makcik xleh makan. xpe ke? meliur plak dia. dahla anak dia pandai masak

Rafizah Nordin said...

ila, mak aku da tak bape sedo tu...mate pun tak lalu nak bukak.tp tak tunjuk kat dia pun.letak kat ruang rehat tetamu je...

Eda said...

feveret aku nih..tart telor..!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)