Followers

Sunday, December 21, 2008

TAG dari K G dan K Zana


Kali ni tak dak n3 masak2 la eh... kelmarin menjawab soklan2 ttunggak. Hari ni pulak melunaskan utang tag dari K G & K zana. Terima kasih pada K G yang sanggup menunggu daku melunaskan utang ni. Tahniahlah pada k Zana sbb tak yah tunggu lelame hehehe...
Ish3x tuan umah ni melebih2 la pulak. Since kite tayang gambo kawin2 ni, nak jugak le tayang gambo2 yg sewaktu dengannya. Moh kite layan....



Ni gambo masa malam berinai. Aku amatlah suka dengan pakaian ni. Dan suka tgk gambo2 yg terhasil dari memakai pakaian ni...
Malam tu aku naik pelamin sorang je... Ada sesetengah orang naik berdua dengan pasangannya. Tapi aku naik sorang je sbb hb malas nak ulang alik dari Tg Malim ke sini. Kalau nak crite sbb kemalasan tu rase mcm tak puas ati le. Jadi lebih baik usah cerite la ek. Anak pun dah tiga & kami pun idup aman bahagia skrg ni. Lebih baik buang jauh2 perasaan tak puas ati tu, kan...


Ni pulak gambo yg diabadikan selepas selamat dinikahkan - gamba membatalkan air sembahyang. Hb bagi rantai tangan...

Ni gambo masa bertunang. Wah bukan main muda belia aku. Tengok pinggangku.... rampingkan??? Hahahaha! Masa ni umur muda you... baru 20 tahun. Hb plak 30. Kami beza 10 tahun...

Yang ni plak gambo masa anak dua. Masa ni umo Boy 3 tahun sementara Baby 1 tahun. Masa ni badan ku dlm proses nak naik...

Latest... tapi siaran ulangan sbb gambo ni penah aku tepek untuk n3 gambo2 ketika hari raya haji yg lepas... lihat badankuuuuu mcm tongkan???? Kehkehkeh!!!!

Okey ye k G & K Zana... Rasanya ni dah lebih dari puas hati kan..... Layanlah sampai lebam ye...kahhhhhhhhhhh

12 comments:

ai said...

Ni laki aku yg sebenornye bukak belog kau ni..keh keh..cam norman hakim laki kau, laki aku ckp. encem u! kau pulak, cute gilos! sukela wei ku tengok. cuteee je. :)

Eda said...

lainnya muke engko time kawin kak fiza..
ala2 kanak2 riang gitewwww...
cun babe!!

Rafizah Nordin said...

ai,norman hakim, eiii idak le teman...tak sanggup!hahaha

eda,lain eh...kahhhhhhh kekanak riang!!!

noreen-bulan said...

kak fiza sungguh cute kamu masa kawen n tunang tue.... suka tgk...

Rafizah Nordin said...

udahnye make up tepek baik punye...mane tak cung reen...hehehe

Nur Syafawati said...

perghhh..enchem nye abg sopie!!
cun nye ko kak za..mcm puteri hang li po...ahaksss....senyum kambing gitu...klasik gile gambo ko kak..aku sukeeeeee

Mummy ILa said...

alalalala...comeynye dia. hehe..muda belia masing2.. hehe

Sifu Mirza said...

chewah fiza...

selongkar foto-foto lama gamaknya...

apapun.. sehati sejiwa (dalam debaran gamaknya..)

jangan mare..

Rafizah Nordin said...

sya, sampai atimu menyamakan senyumku dgn senyumnya si kambing...uhuhuhu...nak majuk ah!!!

ila, skrg pun i masih terasa mude wlu bdnku udah 2x gande wakaka

sifu mirza, xde selongkar le.gambo kawin mmg tsusun je kat lemari.klu time selisih paham sng nak amik tgk2.barulah sejuk ati nih...

saveme_zero said...

za...lain benor muka ko weii. sofi gak maintain muka dia. lawa tol ko ms muda belia ekk..skrg ni pun lawa..lawa skit la. tak leh lbh dr aku..wakakakakak. ms bertunang tu..inesens jer..hahahaha

MAK TEH said...

waaah...cun melecun Fiza ni.. [maplei] dsebelah tu..makteh tilik2,mcm eman manan pon ada,fauzi marzuki pong ada..

Anonymous said...

buy xanax online cheap images generic xanax pills - xanax withdrawal headache

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)