Followers

Friday, December 05, 2008

Ciku & Tembikai Susu


Murid-murid... ini namanya buah ciku ye... aahaha! Sory, sory... buah ni aku beli 2 hari lepas. Lepas tu aku letak bawah sinki dan terus lupa. Di sebabkan hari ni hari membersihkan rumah sbb lepas ni nak bejalan sakan dan penuh dgn aktiviti...barulah tperasankan buah ni. Sebab tak nak buah ni busuk begitu saja, aku kupas kulitnye dan letak dalam bekas. Lepas tu letak dalam peti sejuk. Makan sejuk-sejuk mmglah sedap kan. Tapi yang tak tahannye, anak-anakanda aku asyik bukak katup peti sejuk saje kerjanya...


Buah yg ni pun sama. Memang aku beli sekali hari tu. Sajalah nak kongsi info macam mana nak pilih buah ni untuk dapatkan buah yang lembut dan manis. Kulitnya menggerutu macam dalam gambar tu. Biarkan kulitnya buruk tapi rasanya manis dan lembut. Lagi satu tentulah baunye...

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)