Followers

Friday, December 05, 2008

Mierza dgn bakatnye....uhuk!

video
Wahhh..ada bakat jadi pelukis anakanda bongsu ni ye...Ha, memula lukis dinding rumah. Nanti dah beso, lukis dinding bangunan pulak. Alahai... sejuk perut mama mengandungkan ko anak... (ANAK mmg panggilan aku pada anak-anak aku...)
A'ah, iyolah tu! Sementara nak tunggu ekau bosa anak oi, umah mama ni penuh ngan celoreng ko je lah. Hish, ini budak mmg lain mcm. udahle ruper pun lain. Perangai pun lain jugak ye anak. Tp yg pastinya bidan kat spital Serdang aritu tak tertukar kan ko ngan anak org lain,sbb mama mmg dok perati bidan tu sampai sudah....hehehe
video
Anak-anak yg lain (Boy dan Baby) tidaklah suka nak menconteng dinding ni. Dia orang pandai je cari kertas. Sampaikan kertas surat kabo pun jadi. Tapi si Mierza ni dah dibagi kertas pun dia tetap nak buat mural...
Ha, kat bawah ni hasil kerja Mierza kat beberapa dinding rumah aku... Jom kita layan...



14 comments:

ZiE said...

amboi mierza.. gaya kamo pegang itu kalar pencil memang nak ada skill.. agaknya ahli seni mama kamo turun pada mu la mierza.. mama jadi penulis.. anak jadi pelukis. bagus tu kak za..

nizajeff said...

lor k.za...de nk jd pelukisla...gnti mama de jd penulis...tp ttp dbidang seni

noreen-bulan said...

tunjuk bakat kat kertas la mierza sayang oi...
x per nnt mama beli cat lain la tu...
yang leh lap tu ek...

ai said...

Huiiiiiiiiiiiiiii!!
kalau aku dah meroyan dah besen oiii!!!!!!

tp, sib bek le nantu aku yg buat. Kecik2 kau dah nk tunjuk bakat kau ye yang..takpe, conteng lagi!

Rafizah Nordin said...

zie,insya Allah, amin...

yul,aku pun ingat camtu jugak la...hahaha

reen, a'ah...pehtu dia geleng2 pale sambil cakap, "tak suker, tak suker, tak suker" kahhhhhh

besan,yg ni bongsu,manje lebih. takat "dik...jgn la conteng2 dik.." aah....

elly said...

hahaha... mierza wat abstrack eh... nak ry nie... cntik la dinding umah tu kahhhhhh...

nasz said...

bagus nye mierza, buat abstrak kat dinding tu... lukis, jgn tak lukis...

Rafizah Nordin said...

suel, nak try eh?cantik eh?balik kang jgn lupe belikan dak qimie kaler.bio anak yg buat lukisan abstract tu...kehkehkeh

nas,iyo iyolahhhh

hana said...

hahahaaa...samo la perangai ngan anak2 hana masa duk umah sewa dulu.. jenuh nak bersihkan masa nak kuar umah! hai anak anakk... hehehe

Rafizah Nordin said...

hana,ni pun umah sewa gak ni.mmg la kene cat balik bile nak kua nanti...

umi_e said...

kak e pulak tak boleh anak2 menconteng camtu... kak e akan marah :( silap2 kena titik jari tu :S

Rafizah Nordin said...

uiii garangnye...tatut la...ni bongsu kak e...manje lebih le...

Eda said...

buat mural tu apa kak za??
huh..cantek dinding ko..kretip sungguh mierza... ada bakat...ekekeke.. ko kenalah beli cat mahal pasnih..yg bole lap je bila kena conteng tuh.,...hahaha

Sifu Mirza said...

hai mierza...

jangan anak ikut skill uncle masa kecik-kecik dulu...

uncle pun dikabarkan mak uncle dulu suka conteng dinding...

apapun mierza...suruh ibu sapu cat yang boleh lap punya... pastu ibu pulak yg tension kerja mengelap.. :-)

anyway fiza... dia memang kreatif... no worry & no tension... dia byk guna otak kanan dia compare dgn yg lain...

so dia ni special sikit...

go! go! mierza...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)