Followers

Tuesday, December 16, 2008

Egg Benedict


Breakfast kami 3 branak. Hb dah g keje dan dia mmg jarang2 makan pagi. Stok telur tgh banyak nih jadi bolehlah merasa sebiji telur seorang, hehehe... semalam balik dari hospital, mandi2 keluar pergi c4 beli barang dapur. Telur kat rumah ada 1/2 papan lagi. Smalam beli lagi 1 papan. Hah, kan banyak tu...
Anak-anak bangun tidur dan tgk sarapan yg disediakan bukan main tersengih lebo sampai ke telinga. Almaklum le telur sejibik mama dia orang letak, hehehe... tapi apa-apa pun kene mandi dulu. No mandi, no tv, no makan. Padan muke!!! (Ish, garangnya mama dorang, wakaka)

4 comments:

Mummy ILa said...

cam best jekkk...

ai said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


nak weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

nasz said...

KENYANG DPT MKN SEBIJIK TELOR

ZiE said...

sedapnyaaaaa nak sgt nak nak nak adoii sedapnyeee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)