Followers

Friday, December 05, 2008

Siakap Masam Manis


Ahhh! Korang... penyakit malas sedang melanda aku nih. Ya amatlah malas nak masuk dapur walaupun dalam kepale hotak aku ni bukan mainlah banyaknya menu yg nak dimasak dan yg nak dingap masuk perut. Huhuhu...

Siakap masam manis ni masak ala2 biasa je. Macam buat paprik tu juga. Semua bahan main campak2 je... Korang layan je la ek...

2 comments:

ZiE said...

ini ka yg d namakan MALAS? ini dah cukup memuaskan la kak za... kalau MALAS ni dapur pun tak berasap!! :D

Rafizah Nordin said...

zie,masak ttp kene masak.tp itu je la satu menu.tak le berianye..sume main campak je tu...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)