Followers

Tuesday, December 23, 2008

Sherperd Pie


Akhirnya tercapai jugak hasratku hendak membuat Sherperd Pie ni... bukan main lame dah delaynye... Tapi resipi ni aku tak ikut sangat dr tuan empunya resepinya tu. Aku buat pepandai aku je... (Ampunlah tuan empunye resipi ye...) Intinya tu aku buat mcm aku buat inti untuk chicken pie. Dan kentang lenyek tu aku letak daun kering oregano, serbuk lada hitam, serbuk lada sulah & 3 s/b susu segar... layanzzzzz!

4 comments:

MUMMY ILA said...

woiiiiiiiii..masak pie la plakkkkkkkkkk...mana leh tahan ni..

Rafizah Nordin said...

ila, ni pie mudah...cube g...

ZiE said...

kak za aku gi kl nanti buatkan aku byk2 ye.. hahahaha

Rafizah Nordin said...

zie,kite wat sikit2 tp pelbagai.bekal tekak nak balik sane semula hehehe

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)