Followers

Tuesday, December 02, 2008

Nasi Bubur


Hari ni tak berape sihat le...sakit kepala. So sangatlah malasnye nak masuk dapur. Rasa macam nak suruh hb belikan makanan sebelum balik dr opis tp tak tahu la pulak nak makan apa. Jadi tpaksa jugalah masuk dapur.
Hemp, beberapa minggu lepas menjenguk ke umah kak Zana nampak bubur nasi. Sedap sungguh nampaknya. Tadi nampaklah bubur nasi kat umah kak masz yg en hb nye buat. Terbangkit semula selera nak makan bubur nasi. Jadi cepat2lah masuk dapur sebelum rasa teringin tu ilang dan layan balik sakit kepala tu tadi.hehehe dan inilah hasilnye.
Lauknye tu telur asin dengan udang kering yang digoreng tanpa minyak.Saya blender kering dengan cili api.

8 comments:

ZiE said...

nyummyy ..bubur one of my fav la kak za. kalau datin sebelah rumah bagi bubur.. maunya aku berebut laki bini. sedappp sedappppp sgt sgt

ai said...

telor asin kau yg compeng kopekannye itu amat2 menyelerakan napsu serakah tekak aku!

Azie said...

sedapppnyer kak...pas tu kalu ada sambal cilipadi mmg terangkat ler bubur tu hehehheeh

Rafizah Nordin said...

zie, org tak sihat ni makan bubur je la...

ai besan, ko ni tak sudah2 menyerakah kahhhhhh betullah

Azie, untuk org yg tak bape sihat ni...lauk2 gitu pun sodap...

Jiya said...

udang kering+cili api makan ngan bubur cam sodap jek... tp tgh sehat ni x best makan bubur.. x kenyang! tunggu sakit jari ka sakit kaki baru makan bubur.. kikiki

Rafizah Nordin said...

betui Jiya...ubur mmg sinonim sgt tuk org yg sakit.hehehe

Mummy ILa said...

aku sukaaaaa

Rafizah Nordin said...

hehehe ila

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)