Followers

Tuesday, November 18, 2008

TAG dr K CT Delima

Time kasih ye kak CT kerana TAG daku.

WHAT IF YOUR EX SAID THESE TO YOU??? atau dalam Bahasa Malaysia antara lainnya berbunyi, camne kalau bekas kekasih engko tanya soklan-soklan camni??

Aku lepeh kawin ni tak pernah le jumpe kekasih lame.tp kalo jumpe pun aku rase,dia idak le tanye aku soklan omputih ni.sbb dolu2 aku cakap melayu jek ngan dia.hehehe
tapi demi memenuhi TAG kak CT cayang nih... aku layan je la... arap korang pun layan le jugok ye...

1. hi, how are ya?
baik....

2. hey! you wanna go to mall?
emppp,tak pe lah.

3. i love you..
aah...iyelah tu!

4. do you want some cookies??
cookies yg mane? famous amos tu?boleh gak...tp beli banyak sikit ek...sbb anak2 I pun suker...


5. can you take me a picture?
boleh.tp pakai kamera you dan gambar tu you simpanla sendiri...

6. help me in my homework!
ish malehlah.banyak keje lain lagi i nak buat

7. here's my gift to you..
ohhhh time kasih.

8. let's just be textmates
tak mo la...nnt lakiku sure cemburu.

9. do you want me to buy you an ipod??
ok gak tu...nnt leh i hadiahkan pada hb i plak...

10.let's sit together in the bus
laaaa you masih naik bas ke?i dah lame tak naik bas sbb suami i ade kete.i pun ada lesen,leh bawak kete sendiri.ish,nasib baik kite tak jadi kawin aritu ek...

11. hi baby..
oh...tu name panggilan anak pempuan i.

12. you still cute..
eh,mestila.laki i jage baikkkkk punye tauuu

13. i still love you..
erkkk sory la...but i love my hb

14. can i visit your house??
silalah...klu ko brani jumpe hb i

15. do you love me??
haram...(sambil cemek muker,ngeh ngeh ngeh)

Follow this instruction:
1. named 5 candidates on your list
2. ask them to complete this tag
3. repost on their blog
4. write the title "what if your ex said this to you"

kir
Suel
Wilda
Yam
Aziemas

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)