Followers

Sunday, November 16, 2008

Hikmahnya TAG


Ha... ni pun nak wat en3 gak. Semalam ari Sabtu kite dok ajak hb g Wilton. Saje la nak jenjalan sambil tgk2 ape2 barang kalau2 ada yang brkenan kat ati. lagipun cik kak kite kat Jepun tu ada gak soh tgk2kan satu barang tuk dia. bila dah masuk dalam kete hb ckp g bake with yen kat puchong saje sbb lepas beli barang tu hb nak ajak terus g umah kakak aku kat Pantai Sepang Putra. tgk mak aku yg tak bape sihat. emppp ok jelah bang... ikut je la...

Masa pusing-pusing dalam kedai tu adalah sorang pempuan berbaju hijau cair bersama anak pempuan dia tdongak2 tgk barang. yang aku ni tertunduk2 sbb tgh cari kertas cc yg diletakkan dalam kotak kat bahagian bawah sekali. aku pandang sekilas.
"emppp mcm kenallah orang ni..." pehtu aku pandang plak anak pempuan dia..."Isy,iyelah..."
Aku pun dgn beraninya tanpa berfikir panjang klu2 salah orang terus menegur... "Assalamualaikum... ni Hunny ke?"
Alhamdullillah... Hunny pun perasankan kita. Kami pun bersalaman dan laga2 pipi. Jangan jelessss you'll... hahahaha!
Sembang-sembang sikit2 lepas tu masing-masing kene gerak sbb banyak hal lain menanti.

Ah... Inilah hikmahnya TAG ni. Kalau korang perasan baru beberapa hari lepas aku TAG Hunny soh dia tangkap gambo dia dan tepek kat blog sendiri. Hari Jumaat malam aku tgk kat blog list Hunny dah siap jalankan tugasnya. So aku g blog dia tapi agaknya disebabkan malam tu hujan, tenet pun cam bangang je...leh masuk blog tp gamba tak keluar...
pagi sabtu sementara tunggu hb siap2 aku pun cuba masuk blog hunny balik. dah aku nampaklah muka dia terang2. gambar kat atas ni lah....

Jadi pada anda semua ni... klu kene TAG janganlah bersungut...buat je laaa...mungkin ada hikmah di sebaliknya yang kita tak tahu apa dan bila baru datang hikmahnya tu...

"Orang lain beriya janji2 nak jumpa... kite tak yah janji pun boleh jumpa..."
kebetulan pulak baru2 ni aku ada tag

No comments:

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)